VODIČ KROZ OVOGODIŠNJU PREDBOŽIĆNU KUPNJU: I ovogodišnja predblagdanska potrošačka groznica se zahuktava. Neki od dobrih poznavatelja kupovnih navika potrošača u Republici Hrvatskoj govore o tome kako je iz godine u godinu rasla potrošnja od početka studenoga do stare godine. Prognozira se kako će građani Republike Hrvatske tijekom ovogodišnje predblagdanske kupnje, sukladno već uhodanoj praksi potrošiti nevjerojatnih 11 milijardi kuna. Od toga, 2 milijarde kuna će potrošiti djeca!

Na tržištu roba i usluga se, posebice u predblagdansko vrijeme, u svojoj punoći susreću Psihologija kupca i Psihologija trgovca…

Original pdf

 

KORISNI LINKOVI

Psihologija kupaca

Impulzivni kupci

Gerilski marketing

Djeca u potrošačkoj kulturi

Utjecaj glazbe na ponašanje potrošača

Potrošački etnocentrizam ili kupujmo domaće

50 načina za uštedu na hrani: U trgovinu ne treba ići gladan

Kako uštedjeti novac u kupovini?

Na što morate pripaziti kad kupujete



Korisno je pogledati

Cijena poziva - 072/414-414

Cijena poziva iz nacionalne nepokretne komunikacijske mreže Hrvatskog telekoma d.d. iznosi 0,23 kune (+PDV) po minuti.

Cijena poziva iz nacionalne pokretne komunikacijske mreže Hrvatskog telekoma d.d. iznosi 1,45 kuna (+PDV) po minuti.

Napomena:
Cijene poziva iz nacionalnih pokretnih i nepokretnih komunikacijskih mreža mogu se razlikovati od gore navedenih, ovisno o tarifnom paketu koji pojedini korisnik ima ugovoren sa svojim pružateljem usluge.

Free business joomla templates

Distributed by SiteGround

We use cookies to improve our website and your experience when using it. Cookies used for the essential operation of this site have already been set. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive Module Information