U Savjetovalištu za potrošače Zagreb zaprimili smo veliki broj upita zajedničkog nazivnika "NAKON TJEDAN ILI MJESEC DANA NOŠENJA CIPELA DOŠLO JE DO PUCANJA MATERIJALA, ODLJEPIVANJA ILI SLIČNIH MATERIJALNIH NEDOSTATAKA (kvarova). NA KOJI NAČIN OSTVARITI SVOJA PRAVA - ZAMJENU ILI POVRAT NOVCA?"

Kako biste ostvarili svoja prava iz Zakona o zaštiti potrošača i Zakona o obveznim odnosima (presebice skuplje obuće) tijekom kupnje:
- imate pravo izabrati najudobniju obuću prema Vašim potrebama
- pitajte trgovca "JE LI OBUĆA ZA SUHO VRIJEME ILI ZA KIŠU?"
- pitajte o mogućnosti i načinu reklamacije ako dođe do nedostataka na obući?
- zatražite Obavijest o proizvodu ili Naputak za održavanje obuće

NE ZABORAVITE SAČUVATI RAČUN jer imate pravo na reklamaciju u roku 6 mjeseci do 2 godine od dana kupnje!

 



Korisno je pogledati

Cijena poziva - 072/414-414

Cijena poziva iz nacionalne nepokretne komunikacijske mreže Hrvatskog telekoma d.d. iznosi 0,23 kune (+PDV) po minuti.

Cijena poziva iz nacionalne pokretne komunikacijske mreže Hrvatskog telekoma d.d. iznosi 1,45 kuna (+PDV) po minuti.

Napomena:
Cijene poziva iz nacionalnih pokretnih i nepokretnih komunikacijskih mreža mogu se razlikovati od gore navedenih, ovisno o tarifnom paketu koji pojedini korisnik ima ugovoren sa svojim pružateljem usluge.

Free business joomla templates

Distributed by SiteGround

We use cookies to improve our website and your experience when using it. Cookies used for the essential operation of this site have already been set. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive Module Information